- Den č. 4 -

 

On-line festival

POLYTECHNIKA PRO MATEŘINKY III.

 SRDEČNĚ VÍTEJTE!

 Pokud jste ještě stále nestihli shlédnout, doporučuji — začněte tímto

ÚVODNÍM VIDEEM:

 VIDEOPŘÍSPĚVEK Č.1: Pokusy s příběhy / Dominika Coufalová

Spojení vědeckých pokusů pro děti a příběhů může přinést nečekané zážitky. Pojďte si poslechnout, proč pokusy spojit s příběhy a jak si s dětmi pokusy ještě více užít.

KE STAŽENÍ ZDARMA: 
“Hravý pokus”
 VIDEOPŘÍSPĚVEK Č.2: Tvořivá školka / Tvořivá hra

Co si představíte, když se řekne „tvořivá školka”? Je to místo, kde děti mají dobré podmínky pro rozvoj své tvořivosti. V bezpečném prostředí mají k dispozici spoustu vhodných materiálů, nástrojů a také znají pravidla pro jejich používání. Jak začít budovat takovou tvořivou školku nebo třídu, jak pokračovat a kde získávat podporu a inspiraci? A dokonce i certifikát „Tvořivá školka”? O tom všem se dozvíte v našem příspěvku.

 

  VIDEOPŘÍSPĚVEK Č.3: Ze starého nové / Denisa Humená

Jmenuji se Denisa Humená a pracuji jako učitelka v mateřské škole. Od roku 2018 jsme Ekoškolkou. Na sociálních sítí FB a IG mě najdete jako Učitelka MŠ.

Nerada plýtvám materiálem a mám radost, když věci, které doslouží, najdou nové, další využití. Když se k tomu přidá rozvíjení dětského potenciálu, fantazie a zručnosti, pak mám radost několikanásobnou a má práce tak dostává ještě větší smysl. Vyrobte si se mnou mýdlovou pěnu, která zabaví děti a zbaví je špíny. Z PET lahví si vyrobíme misky a možná stihneme i pár dalších Ekotipů.

 

 PŘÍSPĚVEK Č.4: Ten umí to a ta zas tohle — jak podpořit 4 typy dětí/
Mgr. Štěpánka Vontrobová

Jako lektorka, pedagožka a koučka provázím rodiče, učitele a děti v tématech komunikace, emocí, wellbeingu. Chci křičet do světa, že tajemství spokojenosti a krásných vztahů spočívá v poznání sebe sama. Sledujme děti a jejich flow očima pozorovatele a budeme překvapeni tím, co uvidíme. Je Kubík pořád v pohybu a Anička si vyhraje s knoflíkem? Potřebuje Sebík mít jasno v tom, co ho čeká a Linda se bojí všeho nového? Co nám to o dětech říká? Jaké aktivity v MŠ i doma volit pro každý typ člověka? Jak podpořit jejich samostatnost a růst?

NALEZNETE V PŘILOŽENÉM PDF SOUBORU

PRO DLOUHODOBÉ ZDRAVOTNÍ OBTÍŽE LEKTORKY BOHUŽEL NEBYLO MOŽNO NATOČENÍ VIDEOPŘÍSPĚVKU. OMLOUVÁME SE.

PDF SOUBOR KE STAŽENÍ: 
“Jak podpořit 4 typy dětí”