- Den č. 5 -
On-line festival
POLYTECHNIKA PRO MATEŘINKY III.
SRDEČNĚ VÍTEJTE U POSLEDNÍHO DNE 🙂
Pokud jste ještě doposud neshlédli, doporučuji, začněte zde
ÚVODNÍM VIDEEM:
VIDEOPŘÍSPĚVEK Č.1: Seznámení s Quiet book — inspirace na aktivity podle věku dětí/
Petra Kohoutová
Seznamte se s kouzelnými knížkami quiet book. Zjistěte, pro jak staré děti se hodí. Co k jejich výrobě budete potřebovat. A kdo si může troufnout takovou hračku ušít.
E‑BOOK ZDARMA:
“Jak začít tvořit první kouzelnou knížku”
VIDEOPŘÍSPĚVEK Č.2: Čti a pižlej / Mravenčí chůva
Objevte s Mravenčí chůvou knihy, které vás povzbudí a inspirují k tvoření nejen s pilkou, lopatkou a svidříkem.
VIDEOPŘÍSPĚVEK Č.3: Propojování mozkových hemisfér pro mateřinky/
Zuzana Velebová
Dnes — ve druhém příspěvku Vás provedu suchým a mokrým plstěním. Ukážeme si rozdíl těchto dvou technik a jejich zakomponování do polytechnické výchovy v MŠ. Ukážeme si jak můžeme díky těmto technikám pracovat celý rok.
PDF KE STAŽENÍ:
“UČENÍ POHYBEM —
Propojování mozkových hemisfér”
VIDEOPŘÍSPĚVEK Č.4: Jak na výrobu hudebních nástrojů s dětmi / Lucie Pacnerová
Hudební nástroje jsou při práci s dětmi skvělým pomocníkem a to nejen v oblasti hudební výchovy, ale také pro rozvoj fantazie, posílení vzájemných vztahů, nácvik naslouchání a vnímání druhých. Někdy nám ovšem v pořízení nástrojů mohou bránit omezené finanční možnosti, ale tento problém má jednoduché řešení. Můžeme si nástroje vyrobit sami. Pokud chcete vědět jak na výrobu nejrůznějších chrastítek, bubínků nebo třeba dešťové hole, přijďte na webinář “Jak na výrobu hudebních nástrojů s dětmi”.
VIDEOPŘÍSPĚVEK Č.5: Jak na bezpečnost v řemeslné dílně
/ Veronika Trnčáková Kuželová
Zajímá Vás, jaká pravidla s dětmi v řemeslném koutku nastavit, abyste se realizace těchto aktivit nemuseli bát? Jak při seznamování se a nácviku řemeslných technik metodicky postupovat?
Potom jste na tomto webináři správně 🙂